Choinkowy łańcuch

W odpowiedzi na nominację Publicznej Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej- Curie w Krasińcu do chellengu na wykonanie najdłuższego łańcucha choinkowego ,nasi uczniowie wykonali łańcuch o długości 217 m.

Wykorzystamy go do dekoracji na choince szkolnej.

Dziękujemy za nominację.

Galeria zdjęć-Laboratoria Przyszłości

 LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI 

#LaboratoriaPrzyszłości i #LaboratoriaPrzyszlosci

GRUDZIEŃ 2022r.

Klasy 2 i 3 stroiły klasową choinkę. Wspólną pracę uczniowie udokumentowali robiąc zdjęcia za pomocą aparatu fotograficznego, zakupionego w ramach Laboratorium Przyszłości

*******************************************************************************************************************************

Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, klasa 1.Robot edukacyjny

************************************************************************************************************************************************

Zajęcia rewalidacyjne w kl. V. Temat: Doskolenie umiejętności koncentracji, uwagi – zajęcia z robotem do nauki programowania z projektu Laboratorium Przyszłości.

 

************************************************************************************************************************************************

Zajęcia z muzyki w kl. V  i VI. Temat” Piosenki o tematyce zimowo-świątecznej jako wstęp do kolęd i pastorałek”. Aparat lustrzankę z gimbalem wykorzystano do nagrania ćwiczeń z tubami.

********************************************************************************************************************************

15.12.2022- Dzieci  z oddziału przedszkolnego ” zerówka” uczyły się programowania 

9.11.22 r.- Dzieci z ” Zerówki” budowały ,,maszyny,, z klocków konstrukcyjnych

********************************************************************************************************************************

  LISTOPAD 2022r.

Zajęcia z wychowawcą w klasie VII. Temat : Tradycje i zwyczaje  bożonarodzeniowe. Stroimy klasę. Dla udokumentowania działań wykorzystano aparat fotograficzny lustrzankę.

 

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Zajęcia w „zerówce””. Zabawa „super doc”- mówiący robot edukacyjny .Co to było ? 

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Zajęcia muzyki w kl. V i VI. Uczniowie uczą się piosenki ” Żeby Polska była Polską”. Wykorzystano aparat lustrzankę do nagrania filmu z zajęć.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Zajęcia rewalidacyjne uczeń klasy V . Temat: Rozwijanie sprawności wzrokowej, motoryki małej, manipulowania, ruchów celowych – Klocki konstrukcyjne. Budowa maszyn.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Zajęcia  fizyki w klasie VII. Wykorzystanie aparatu fotograficznego lustrzanka do udokumentowania doświadczeń z fizyki  w kl.7. Temat lekcji: Napięcie powierzchniowe.

 

**************************************************************************************************************************************************

         PAŹDZIERNIK 2022r.

Lekcja fizyki w klasie VII . Temat :Poznajemy budowę zasadę działania stacji lutowniczej. Uczniowie zapoznawali się z budową i instrukcja obsługi stacji lutowniczej.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Zajęcia rewalidacyjne uczeń klasy V -Temat: Zajęcia i zabawa z klockami konstrukcyjnymi Morphum. Układanie sekwencji ruchów i tworzenie algorytmów poprzez łączenie – kodowanie i programowanie.

                                           

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne,klasa 1. Klocki konstrukcyjne. Budowa maszyn. Uczeń układa klocki według instrukcji, rozwijając w ten sposób wyobraźnię, koncentrację, percepcję oraz motorykę małą.

                           

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Wykonywanie zdjęć i nagrań aparatem fotograficznym z funkcją nagrywania podczas uroczystości pasowanie na ucznia klasy pierwszej

                        

                                                   

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Lekcja biologii w klasie 5

Na biologii uczennica, używając aparatu fotograficznego Lustrzanka 13Z!, dokumentowała prezentowane przez kolegów doświadczenie – „Obserwacja wpływu światła na wzrost i rozwój roślin.”

                                 

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Dnia 17 października 2022r. uczniowie klasy lll  byli na spacerze po okolicy w ramach edukacji środowiskowej  w poszukiwaniu kolorów jesieni, które utrwalili za pomocą aparatu lustrzanego.

                             

***************************************************                        WRZESIEŃ 2022r.

W klasie II zajęcia z kodowania z wykorzystaniem „Edukacyjnego zestawu z robotem, kartami pracy i scenariuszem lekcji.” Zaprogramowany, chodzący i mówiący robot sprawił dzieciom wiele radości. Poprzez zabawę nauczyły się podstaw kodowania.

                               

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Zajęcia rewalidacyjnych uczeń klasy V -Temat: Zajęcia i zabawa  z robotem, (karty pracy, scenariusze lekcji i kodowanie.)